Title გვერდი არის ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი რანკინგ ფაქტორი . უფრო დეტალურად : თუ Title სწორად არ არის შერჩეული, იმის შანსი რომ მოხვდეთ საძიებო სისტემის პირველ გვერდებზე არის ძალიან დაბალი.
სეოს ერთ-ერთი ყველაზე დიდი შეცდომა სწორად ეს არის. მაგალითად თუ "კომპანია X-ს რომელსაც აქვს რკინის ქარხანა" უნდა საიტის ოპტიმიზაცია.
შეცდომა იქნება თუ კომპანია Title-ად ჩასვავს კომპანიის სახელს და არა Keyword-ს.
Code
1.<title> კომპანია X</ title>
2.<title> რკინის ქარხანა</ title>
3.<title> კომპანია X-რკინის ქარხანა</ title>
პირველი არასწორია, ხოლო მე-2 და მე-3 სწორი იმიტომ ,რომ,შეესაბამება მთავარ Keyword-ს რკინის ქარხანას