Title გვერდი არის ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი რანკინგ ფაქტორი . უფრო დეტალურად : თუ Title სწორად არ არის შერჩეული, იმის შანსი რომ მოხვდეთ საძიებო სისტემის პირველ გვერდებზე არის ძალიან დაბალი. 
 სეოს ერთ-ერთი ყველაზე დიდი შეცდომა სწორად ეს არის. მაგალითად თუ "კომპანია X-ს რომელსაც აქვს რკინის ქარხანა" უნდა საიტის ოპტიმიზაცია. 
 შეცდომა იქნება თუ კომპანია Title-ად ჩასვავს კომპანიის სახელს და არა Keyword-ს. 
 Code
1.<title> კომპანია X</ title>  
 2.<title> რკინის ქარხანა</ title>  
 3.<title> კომპანია X-რკინის ქარხანა</ title> 
  
 პირველი არასწორია, ხოლო მე-2 და მე-3 სწორი იმიტომ ,რომ,შეესაბამება მთავარ Keyword-ს რკინის ქარხანას